Pierwsza edycja naszych targów miała miejsce w 2000 roku. Od tego czasu wydarzenie nieustannie ewoluowało wraz ze zmieniającą się definicją urody.
Dziś piękno łączymy z ideą holistycznego dobrostanu - szczęścia pochodzącego ze świadomego dbania o swoje ciało i ducha. I to właśnie tej idei dedykujemy nową, odświeżoną odsłonę URODY.
Dbajmy o
Odświeżenie formuły wydarzenia to nie tylko słowa. Oto, jak zmieni się URODA w 2024 roku ⬇
1
Zróżnicowana tematyka
W 2024 roku otwieramy wydarzenie na nowe tematy, które wpisują się w aktualną definicję urody. Poza tradycyjnymi sektorami jak fryzjerstwo czy kolorówka zapraszamy do nas także Partnerów związanych ze zdrowiem i medycyną estetyczną.
2
Festiwalowa atmosfera
Nowa edycja to przeniesienie punktu ciężkości atrakcyjności wydarzenia na rozrywkę i edukację. Chcemy zapewnić gościom bagaż pozytywnych wrażeń, które zapamiętają i skojarzą z markami obecnymi na wydarzeniu.
3
Doświadczenie na żywo
Dla odbiorców marek beauty wciąż niezwykle ważne jest fizyczne doświadczenie produktu przed jego zakupem. Dlatego dajemy naszym Wystawcom rozszerzone możliwości prezentacji oferty, by wspólnie stworzyć sensoryczne show dla naszych gości.
Wydarzenie skierowane jest do entuzjastów branży beauty i firm, które ją tworzą. Tym pierwszym dajemy możliwość poznania świata profesjonalnego dbania o urodę, a tym drugim szansę na rozwój biznesu i własnych kompetencji.
Gości festiwalowych
Zaangażowanych nabywców prywatnych, zawodowców na etacie i właścicieli lokalnych firm usługowych z branży
Gości VIP
Przedstawicieli dużych marek, ekspertów, ludzi nauki, influencerów i dziennikarzy
Uczniów i studentów
Osób aktywnie rozwijających się w branży, poszukujących stażów i zatrudnienia
Obecność ważnych gości to doskonała okazja do zdobycia dodatkowej medialności i nawiąznia korzystnych współprac.
Możliwość pokazania się obok ważnych marek z branży
Dla mniejszych marek to dowód na to, że aspirują do rozwoju. Dla większych - wizerunkowa konieczność.
Dostęp do zaangażowanych nabywców na żywo
Goście URODY poszukują nowych produktów i usług. To doskonała okazja, by pozwolić im doświadczyć tych Waszej firmy.
Możliwości współpracy
Współpraca jako Wystawca
Stoiska wystawiennicze rozlokowane będą na dwóch halach i pogrupowane branżowo. Wystawcy będą mogli zakupić modułową powierzchnię zabudowaną w kilku konfiguracjach oraz przestrzeń w centralnych wyspach do własnej, dowolnej zabudowy.
Pakiety partnerskie to zestawy korzyści, które pozwalają rozszerzyć swoją obecność na wydarzeniu poza ramy stoiska.
Wśród świadczeń znajdą się m.in. dodatkowe miejsca do ekspozycji materiałów Partnera - zarówno na wydarzeniu jak i w przestrzeni cyfrowej, pakiety biletów dla gości, pierwszeństwo przy wyborze miejsca stoiska czy możliwość objęcia tytułu specjalnego.
Współpracującym z URODĄ firmom i instytucjom dajemy możliwość objęcia swoim patronatem i współtworzenia wybranych stref wydarzenia, punktów programu oraz scen.
To świetna okazja dla marek, które chcą zaznaczyć swoją obecność na wydarzeniu poprzez realizację nieszablonowych akcji promocyjnych i danie konkretnej wartości odwiedzającym, wykraczającej poza standardową reklamę.
Organizatorem festiwalu URODA jest zespół Międzynarodowych Targów Gdańskich SA - AMBEREXPO.
+48 723 222 074
+48 665 033 800
uroda@amberexpo.pl
lub
Wyślij zapytanie ofertowe
Międzynarodowe Targi Gdańskie – AMBEREXPO
ul. Żaglowa 11, 80-560 Gdańsk
Organizatorem festiwalu URODA jest AMBEREXPO - jeden z najnowocześniejszych obiektów wystawienniczo-kongresowych w Polsce. Specjalizujemy się w organizowaniu wydarzeń o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym: targów, wystaw, kongresów, konferencji, eventów, jarmarków, imprez plenerowych.